5 Nisan 2011 Salı

DEVRE TATİL VE HEDİYE TATİLİ HAKKINDA ...

Merhabalar

İnternete almış başını devre tatil şikayeti ve hediye tatil şikayeti gidiyor.Baktığımızda adı bile belli olmayan kişiler takma adlarla yada iletişim numaralarını vermeden sadece  vermeden şikayet üzerine şikayet eden edene şikayet ana teması takmışlar devre tatile yok tanıtım tarzlarınımı eleştiren ararsın yok efendim bana bişey satacaklardı diyenimi ararsın yoksa hediye tatili  eleştirilerinimi hemde bu şikayette bulunanlara baktığınızda esasında ne kadar komikce olaylara yaklaştıklarına ..

ŞİMDİ NELER DENİYOR AMAN DEVRE TATİL TUZAĞINA DİKKAT !!!

Ne olmuş bu devre tatile bu kadar ?..
 Anlatalım firmalar tanıtım amaclı kampanyalar düzenlemekte ve yetkili satış acentaları aracılığı ile tanıtımlarını yapmakta olan firmalar hangi firmalar derseniz bunlar Dedeman-Akay garden resort-I LGAZ mounth resort vb adı sanı belli olan firmalar kısacası ..
EVET DEVRE TATİL DÜNYA'DA KABUL GÖRMÜŞ BİR TATİL SİSTEMİDİR BUNU BAŞLANGICTA BELİRTMEKTE FAYDA VAR.

    HATTA www.rci.com bu adreste devre tatilin uluslararası boyutudur. yanii Dünya'da yaklaşık  140 ülkede işleyen ve tatil yapılan bir uluslararası sistemden bahsediyoruz yanii sadece burda sadece o oldu bu oldu diye dert yanan ne olduğu belli olmayan kişilerden değil daha somut bir şeyden bahsetmek gerekir öyle değilmi ?

Ama kişilere bakıyorsunuz internette yok bana benzin istasyonunda anket yaptılar yok adı ahmet bana tanıtım yaptı yok efendim fiyatlar cıktı Önüme hatta fiyatlar veren bile var 12.000 euro yok o yok bu !!! Peki tanıtıma niye gittiniz? ? dediler hediye tatil cıktı cağırdılar bende gittim güzel seni cağırdılar ve bi tatil sistemi anlattılar öyle değil mi ? eee sonra sen dedin ki ben bunu almak istiyorum sonrada sana fiyat cıktı ve kampanyalardan bahsedildi ama unutma sen istedin fiyat görüşmek onlarda görüştü yanii aynen böyle oldu sakın demeyin ben istemedim fiyat yanii bu dahada komik olur cünkü !!! yanii zorla kimse kimseye fiyatta göstermez kampanyada konuşmaz sen istersen konuşur hee sonra ne oldu alamadın muhtamelen yada istemedin hatta belkide icini kemirdi sahip olamamak böyle bir sisteme dur dedin ben bir şikayet edeyim şu yapanları !!!


DÜNYA'DA YAKLAŞIK 3.000.000 AİLE DEVRETATİL KULLANICISI BUNU BİLİYORMUSUN PEKİ ŞİKAYET EDERKEN YANİİ SENİN DEDİĞİN GİBİ Bİİ SİSTEMDE HERKEZ KANDIRILMIŞ MI YOKSA ????? LÜTFEN ARTIK KABULL EDİN HEDİYE TATİL TANITIM AMACLI BİR KAMPANYA VE REKLAM İCİN VERİLİR ORAYA GİDİP DİNLEYİP ÜSTÜNE AAA AMA BUU HEDİYE TATİL TEMMUZDA DEĞLMİŞ AAA SADECE KONAKLAMA İMİŞŞ AAA DAHADA BEDAVA DEĞİLMİŞ DİYE DERT YANMAYIN HEDİYE TATİLLİ BUU UNUTMAYIN PARA İLE ALDIĞINIZ BİR TATİL DEĞİLL ...ARTIK BİRAZ SAĞLIKLI DÜŞÜNEREK ELEŞTİRİLERDE BULUNUN LÜTFEN !!!

KİMSE KİMSEYE ZORLA BİRŞEY VERMEZ DE SATAMAZDA !!! BURDA BU İŞİ CİDDİ YAPAN FİRMALARI LEKELEMEYİ BIRAKIN HEE BURDA KÖTÜ NİYETLİ FİRMALAR OLABİLİR AMA GENELLEME YAPMAK COK YANLIŞ !!! BAKIN LAFIN KISASI BU SİSTEMİ Bİİ KULLANARAK DÜNYA TATİLLERİ YAPAN VE MUTLU OLANLAR VAR BİRDE SAHİP OLAMAMIŞ SİSTEME YADA SAĞLIKLI KULLANAMAYAN SİSTEMİ AİLELER VAR BUNLARDA GENELDE İNTERNETTE ŞİKAYET EDEN  KESİMM..AMA UNUTMAYIN % 90 İLETİŞİM ADRESLERİ BİLE YOK ARTIK KARAR SİZİN....!!
HELEKİ BİRDE BU İŞTEN RANT SAĞLAMAK İSTEYEN CEŞİTLİ FİRMALAR VAR Kİ ARTIK GELİN DEVRE TATİL DAVANIZI KAZANALIM DİYEN YETKİLİ BAŞLIĞI ALTINDA BİR SÜRÜ KİŞİ VE KURULUŞLAR ESAS BENCE BUNLARA DİKKAT EDELİM BU FİRMALAR VE KURULUŞLAR SİZDEN PARA KAZANMAK İSTEYECEKTİR.!!!

ŞU ANDA BİZİM TANITIMLARIMIZ SÜRMEKTE VE HARİKA TATİLLER YAPAN ÜYELERİMİZDE BULUNMAKTA TABİKİ HİZMET SEKTÖRÜ BU AKSİLİK SIFIR OLAMAZ AMA İNTERNETTEKİ ŞİKAYETLER FARKLI YANİ KARALAMA YAPAN BİR TOPLULUK AMA  DİKKATLİ OKUYUN SON KEZ SİZDEN RİCAM HEPSİ HEDİYE TATİL ALMAK İCİN TANITIMA GİTMİŞ VE KENDİ İSTEKLERİ İLE ORDA TANITIMI DİNLEMİŞ SONRADA AMAN DİKKAT DİYEN BİR TOPLULUK UMARIM ANLATABİLMİŞİMDİR BURDAKİ İNCE AYRINTIYI...

          DEVRE TATİL SİSTEMİNDE HER YAŞAM TARZINA UYGUN TATİLLER VARDIR..

                                                                                                                            İSTANBUL ...



                                                                                                           
                                                                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder